Tema: Re: Kuro tipo keitimas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-10-11 12:18:35
Nu biski kitokia konstrukcija V6 alkuninio... daugiau ten biski 
persidengia metalai, truputi maziau tokiu plonu vietu. Plius 
isbalansuotas geriau nei 4 cilindru. Faziu kampai tarp cilindru ne 90 
laipsniu, o maziau skiriasi.
Siaip google vaizdus paziurejus, tai V6 alkuniniai vistiek zymiai 
daugiau mesos turi nei sitas SUbaru stebuklas. Gal pas juos cilindru 
centrai biski viens nuo kito labiau nutole...

O W8/W12 dyzeliai, tai cia jau biski retenybe, tai jei ir suluzta tai 
mazai verkianciu :D

On 10/11/18 10:52 AM, Dainiushas wrote:
> tai V6 alkūnė irgi neilga. Apie nekalbant W8/W12. Ir kažkaip nelūžinėja.
> 
> IMHO tikrai lūžta ne dėl to, kad boxter'is
> 
> 2018.10.11 10:48, Paulius Zaleckas rašė:
>> Akivaizdziai matosi, kad cia "error by design". Kadangi boxster 
>> variklis, tai alkuninis labai trumpas ir tiesiog nera mesos kuri 
>> islaikytu ji vientisa. Pasidejus salia alkunini is normalaus inline-4 
>> klausimu nebeliktu kodel jis luzta.
>> Benzo atveju biski mazesnes apkrovos eina alkunei, todel benzai 
>> boxster pasiteisino (bet buna ir tie suluzta). Ir siaip Subaru jau 
>> nutrauke sito variklio gamyba su visam.
>>
>> On 10/10/18 9:08 PM, kardanas wrote:
>>>
>>>
>>>
>>> kardanas <blede@blede.com> Wrote in message:
>>>> Aga.... Beveik visais atvejais bloke išlaužo alkūnės indėklų 
>>>> laikiklius.
>>>>
>>>>
>>>> -- 
>>>>
>>>>
>>>> "Tomas" <t.s@takas.ltu> Wrote in message:
>>
>