Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-08-27 23:41:15
On 8/22/18 11:29, eSSas wrote:

> Vargu ar tikrai rednekiška. Paskaityk savo tekstus, rasi kur kas
> didesnių grožybių

Kaip antai? Nesu toks talentingas ieskotojas, nieko nerandu.

> Šaunu, kad pagaliau kalbam iš esmės (skaityk - formuluojam mintis
> adekvačiai). Nes ta esme išsireiškimas "Techniniai parametrai
> definuojami jei ka ne del istatymu, o pagal ackariku isdevelopintas
> technines savybes." deja nekvepia - į ką ir reaguota.

Nekvepia kuom? Sakai aCkarikai developina siaip is leNpos, tipo "nu, ai,
man siandien patinka skaicius 4326.13, tai davai tokio svorio priekabai
ir dEzaininam!" :) Nu ten staPdzius, transmisija, kaPlio tvirtinimo
tasku tvirtuma etc etc...

Prasom.