Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: ostapas
Data: 2018-08-20 09:04:38
Paskutinį kartą paklausinėjus paaiškėjo, kad tie argumentai gimė paskaičius
manualą. Ir tai ne visų įrenginių, kurie buvo aptarinėjami. Tai gal tiek to.

"eSSas"  wrote in message news:pl8opt$4di$1@trimpas.omnitel.net...

On 18/08/2018 12:23, ventiliatorius wrote:
> H20 guru galetu ir susitureti.

Turi pasakyt ką nors artikuliuoto mano adresu?

> tranzoo argumentu NERA, tad tokie kategoriskumai juoka kelia.

Neparašyta nereiškia kad nėra. Gal nemokama klausti, gal nemokama
skaityt atsakymo, gal tiesiog piemuo iš prigimties. Ką aš žinau

S.