Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: RaR
Data: 2018-08-22 14:04:44
Čia tu apie mk3, nuo 2013 m? Nes kai kas neatitinka.

 > nezinau kas genda, nes nespeja pas mane. seip varikliai tokie patys
kaip vw. greiciu dezes valdymo softas akivaizdziai bukesnis. suprantu
kodel dauguma cia sako, akd dsg sux&mustdie

O škoda tikrai savo atskirą softą dėžėms deda?

 > medziagos prastesnes, garso izoliacijos maziau. dureliu gumos
viengubos. del ko svilpia net kai mazas greitis. neduokdie dar vejas bus
koks soninis.
 > durelese nera medziagos intarpo, ranka padejus ant porankio -
prilimpi. sedyniu skuduras kaip skuduras, kietesnis nei pas vw. vairas -
jauno darmantino oda. perforacija negelbsti.

Nežinau, su nauju golfu nevažinėju, bet apdaila nuo komplektacijos
priklauso. Geresnėje ir minkštos plastmasės daugiau, pas mane sėdynės
oda-alkantara, kol kas nesiskundžiu kokybe. Na, gal garso izoliacijos ir
mažiau - juk pagal išorinius gabaritus ten gana daug vietos ir bagažinė
didelė, bet realiai triukšmo daugiau jau prie didesnių greičių.

 > mano ugis 194. vietos pakanka, tikkad nepatogu. sedyne neturi soninio
palaikymo nei sedynei, nei atlose. galvos atrama per toli. nugaros
islingimas remiasi man i dubeni - turetu but 10 15 cm auksciau.

Dėl šoninio palaikymo, kažko ypatingo nepastebėjau lyginant su kitomis
mašinomis, aišku, būna ir geriau.

 > negalima isidet 1.5 l butelio i priekines duris. reikai specialiai
vaziuot i coop, kad pirktis 1.25. cupholderiai nesireguliuoja. kava
istringa.

Tai kad telpa tie 1,5 l buteliai - dėtuvės gale neįkiši, bet priekyje
praplatėjimas ir ten telpa vienas butelis. Tarp kitko į coop - tai čia
Šveicarijoje? Cupholderiai nesireguliuoja, bet yra du skirtingi dydžiai
ir man nebuvo jokių problemų, kiek gėriau kava - visada normaliai
įsistato ir išsiima.

 > nesimato galas parkuojantis. reikia nuleist veidrdzius ir dar
pasilenkt gerokai.

Pas mane universalas, tai galas gana gerai jaučiasi. Bet šiaip tai
jokiuose kituose auto man jo nesimato, dažnai daug blogiau. O kai
pripratau prie galinės kameros, tai be jos dabar man iš vis nepatogu.
Nesuprantu kodėl reikia pasilenkt kai veidrodžius nusileidi? Juk jie tik
pasisuka - juos kaip matei, taip ir matai, tik kad per juos kitą vaizdą
rodo. Ir, turbūt, nedažnoj nekrovininėj auto veidrodžiai tokie dideli,
kad matytum auto šoną per visą aukštį - jeigu nori matyti apačią
parkuojantis, paprastai reikia nuleisti veidrodėlius. Lygiai taip[ pat
juos nuleidinėdavau ir golfe - gal naujausiame kas iš principo kitaip?

 > automatika bilekaip veikia. langai automatiskai nusileidzia tik is
vairuotojo pulto. keleivio pusej jungiklis tokioj vietoj, kad jis
pastoviai uzkliudomas. akiniu deklas tik pensne. tas pat su daiktadeze
po radija. padaryta kazkokia nesamone, t.y. kazkodel puse jos tepalikta.
dangtis horizntaliai o ne vertikaliai.
 > zalias pasvietimas.
 > mygtukas ' valdymas balsu' labai jautrus tokioj vietoj, kad daznai
 > uzkliudomas. boba pradeda rekt 'ko nori!' ir poto kazkiek laiko
 > parinasi, kad su ja nekalbi. ir px, kad nori atgal radija ar media.

Keleivio pusėje lygiai toks pat mygtukas duryse, kažkaip niekas
nesiskundė, kad jis kliūna ir nesuprantu kaip gali. Akinių dėklas - tas
virš veidrodėlio? Per mažas ar ką? Man tai ten labai laisvai akiniai
telpa, galima ir pora laikyti. Koks dar žalias apšvietimas? Toks buvo
Mk1. Dabar jis baltas. Dėl mygtuku, tai ten visi aplink ekraną plokšti,
nesuprantu kaip kažkuris gali kliūti.

Gal ten tikrai kai kas blogiau nei golfe - negaliu su nauju lyginti,
važinėjau tik su senesniais, bet gali būti ir tas efektas, kad tiesiog
pripratęs prie vw ir nors viskas labai panašiai, bet kai kurios
smulkmenos škodoj kitaip ir nervina ne dėl to kad blogiau, bet dėl to,
kad pripratęs kitaip.

On 8/20/2018 6:54 PM, tranzoo wrote:

> [...]
> uzkliudomas. boba pradeda rekt 'ko nori!' ir poto kazkiek laiko
> parinasi, kad su ja nekalbi. ir px, kad nori atgal radija ar media.

---