Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-08-21 17:01:07
On 8/21/18 14:46, eSSas wrote:

> Butu "o nafik"

Tai monsinjoras gi ten norejo kazka pasiskaityt. Man tai tikrai nafig.

> Pas fliukus, suprantama

Tai kad nei tavo cherokis pas fliukus registruotas nei ten jis pagamintas.

> Cia kalei juokinga. Jei USA tempiamai priekabai svorio ribojimo nera,
> o ES jis 3500kg, tai cia skirtingi ackarikai ta pati WH
> "isdevelopino". Smeshno
Tipo teigsi, kad jei jankiai kazko nenurodo jankiskoje juzers manualo
versijoje, tai jau butinai reiskia, kad mineti duomenys ir apribojimai
neegzistuoja? Labai drasus pareiskimas.