Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: ventiliatorius
Data: 2018-08-24 22:08:50
Kontekste, kad pusplike audi vs pilna skoda - kainu lygis tipo panasus, tai
argumentai del mazesnio lizingo negalioja. Skaiciuojant tai mazesnis inasas
ir prataskyta suma yra blogiau, nei didesnis inasas ir mazesne galutine
sumoketa suma, taip kad ne argumentas irgi.

Toliau, kasko drausi vistiek abi - jei ir dings, reikalu tiek pat.
Galiausiai kompensuos.
Su montiruote niekas neduoda del pusplikes audi - cia mes isivaizduojam A4
modeli? Nu tikrai niekas neatimines jos.

Kliuvimas kam nors potencialiai panasus - koks grybas nuims veidrodeli, nes
tiesiog nauja masina ir kam nors jo reikia. Velgi viska sutvarkai per kasko
bet kokiu atveju.

Argumentai tokio lygio, kai reikia ikalbet save, kad uzteks ir skodos.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:pln269$d1e$1@trimpas.omnitel.net...