Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: tranzoo
Data: 2018-08-20 10:06:21
nieko as nejautriai. ir uzgaut mane sunku. cia greiciau as esu
uzgaudinetojas.

o nuomuone savo as visada pagrindziu . tik tie pagrindimai labai daznai
kitiems yra 'nesamones'

ir nei as tikiuosi but autotitetu, nei pergyvenu, kad kazkas yra kitoks.

p.s diskusijoj melyni vs raudoni, nx tos spalvos irgi yra nuomone, kuri
nebutinai turi but priimama.