Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-08-22 10:49:14
On 8/21/18 22:48, eSSas wrote:

> Told ya

Ce kazkokia rednekiska idioma?

> Mes kalbėjom apie mąstymo šablonus, jei per sunku sekti mintį

Jie geri ar blogi?

> Labai nevykęs vartymasis iš elementaraus nusišnekėjimo. Tikėjaus kažko
> labiau pakylėto

Is musu abieju cia vartosi monsinjoras. Patikslink kame nusisnekejimas.

Ar teigsi kad inzinieriai ta cheroki sudizainino neribotam priekabos
svoriui? Ne? Reiskia maximalus leistinas priekabos svoris egzistuoja.
Rasti ji galima techniniuose parametruose kuriuos viesina sertifikavimo
dokumentuose. Dizainint vienam svoriui ir sertifikuot kitam siuo atveju
nera jokios prasmes, nes i B kategorija vistiek nebetelpa.
Monsinjoras zinoma geriausom redneku tradicijom gali pateikt
alternatyvius faktus, laukiam issizioje :)