Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: valytojas
Data: 2018-08-20 19:05:44
am.. paskutinis klausimas - ką vairuoji asmeninio be (bent daugumos) šių
trūkumų?

"tranzoo"  wrote in message news:pleo7i$m1c$1@trimpas.omnitel.net...

On 8/20/2018 17:18, valytojas wrote:
> Pradedame:
> 1. Varikliai ir jų bėdos? Kas dažniausiai genda?

nezinau kas genda, nes nespeja pas mane. seip varikliai tokie patys kaip
vw. greiciu dezes valdymo softas akivaizdziai bukesnis. suprantu kodel
dauguma cia sako, akd dsg sux&mustdie

> 2. Kėbulas ir polinkis rūdyti, kas pradeda rūdyti? Antikorozini nupirkus
> daryti?

px. pirmus 4 metus bus ok

> 3. Salono medžiagos, kas su jom yra blogai, girgžda/barška?

medziagos prastesnes, garso izoliacijos maziau. dureliu gumos viengubos.
del ko svilpia net kai mazas greitis. neduokdie dar vejas bus koks soninis.
durelese nera medziagos intarpo, ranka padejus ant porankio - prilimpi.
sedyniu skuduras kaip skuduras, kietesnis nei pas vw. vairas - jauno
darmantino oda. perforacija negelbsti.

bagazines kilimas skystas. medine deze veziau - pilna pasinu.
paskendusiu kilime. vos ne su pincetu rankiojau...
dvigubo dugno dangtis nesitvirtina. jei yra kas sunkesnio ir atidarai -
prasmenga.

kazkokia gudri bybiene padaryta sonuose - pastoviaiatsidaro ir ridenasi.

> 4. Ūgiai 160 - 180 cm, oktavijoj vietos trūks?

mano ugis 194. vietos pakanka, tikkad nepatogu. sedyne neturi soninio
palaikymo nei sedynei, nei atlose. galvos atrama per toli. nugaros
islingimas remiasi man i dubeni - turetu but 10 15 cm auksciau.

gale nesedejau ilgai, bet ten viskas plokscia. kojoms vietos yra, bet
pastoviai 'vaziuoji zemyn'

> 5. Kas konkrečiai tamstą pavedė/nuvylė, kad pasirodė niekam nesiūloma?

joje viskas yra padaryta akivaizdziai pigiau nei golfe, visos medziagos,
ir ju kompanuotes. vienintelis 'pliusas' - tikras rankinis
vaziuoja irgi bilekaip. golfe man labai patinka, kad esi kaip kokone.
viskas tiksliai be jokio 'palauk'. sita kazkokia kose.
originalus kilimeliai smyrda.
negalima isidet 1.5 l butelio i priekines duris. reikai specialiai
vaziuot i coop, kad pirktis 1.25. cupholderiai nesireguliuoja. kava
istringa. reikia persipilinet i kieta puodeli. daiktadeze kaip ir tokia
pat kaip vw, ir paduodamas saltas oras, bet niekas ten neatsala. golfe
per pusvalandi alaus skardine atsala.
nesimato galas parkuojantis. reikia nuleist veidrdzius ir dar pasilenkt
gerokai. nera kapoto pniaumatikos. reikia atlenkinet pagali, kad
laikytusi. pagalys yra prieky ir VISADA purvinas. valytuvai taskosi.
automatika bilekaip veikia. langai automatiskai nusileidzia tik is
vairuotojo pulto. keleivio pusej jungiklis tokioj vietoj, kad jis
pastoviai uzkliudomas. akiniu deklas tik pensne. tas pat su daiktadeze
po radija. padaryta kazkokia nesamone, t.y. kazkodel puse jos tepalikta.
dangtis horizntaliai o ne vertikaliai.
zalias pasvietimas.
mygtukas ' valdymas balsu' labai jautrus tokioj vietoj, kad daznai
uzkliudomas. boba pradeda rekt 'ko nori!' ir poto kazkiek laiko
parinasi, kad su ja nekalbi. ir px, kad nori atgal radija ar media.