Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-08-20 14:06:09
On 8/19/18 12:03, eSSas wrote:

> Ne mažiau pusės tonos į bagažinę, priekabos svorio apribojimo dyzeliui

O tada vairuot su distanciniu valdymu is kitos masinos? :)

Nezinau kox ten pas tave, bet jei WL su zyzeliu tai jo leistinas
pakrovimas yra 546kg, t.y. fairOtojas, keleifiai ir manta.
Puse tonos bagaznike reikstu kad vairuot gali tik blondine su toli
pazengusia anorexija :)
2403 tuscias, 2949kg max viso automobilio mase.
3.6 BenDzas beje veza daugiau.

> tiesiog nerašo

Kaip neraso? Taigi buvau rades. Pas zyzeli 750 jei nestaPdoma ir 3500
jei su staPdziais.