Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: RaR
Data: 2018-08-23 19:47:24
Man mašina reikalinga važinėjimui, o ne remontavimui. O ir važinėju 
dažniausiai ne dėl malonumo, o kad reikia patekti iš taško A į tašką B 
pačiam arba kažką pervežti. Rūpesčiai auto remontais man niekada neteikė 
malonumo, tad nežinau kokie ten vairavimo malonumai tai kompensuotų.

On 8/23/2018 6:01 PM, Dainiushas wrote:
> daug raidžių, bei jei gali sau leist paužsiiminėt remontais - sena Oubi 
> džiugina labiau :). Bet gali ne visada....
> 
> 2018.08.23 17:59, RaR rašė:
>> Nu tai ta pati, tik po facefifto. Nesiginčiju, VW rimtesnis brandas, 
>> ir tikriausiai geriau daug ką išpildo. Bet dar kelios pastabos, kur 
>> tavo nurodytus trūkumus greičiau priskirčiau komplektacijai.
>> Pašinai bagažinės apmušale. Mano komplektacijoje, bagažinėje yra toks 
>> dvipusis užtiesalas - viena pusė guminė, kita medžiaginė, bet ne 
>> pamušalo vailokas, todėl pamušalas iš viso niekada nesiteplioja ir 
>> nieko nereikia rankioti ar valyti. Be to tie kabliai ir tinklelių 
>> sistema labai patogu - niekas neslankioja ir negriuvinėja. Beje, kavai 
>> ten yra ne dvi, trys skirtingų dydžių vietos, dar nebuvo kad kuriam 
>> nors puodui netiktų, bet galima sutikti, kad reguliuojamas dydis 
>> universaliau.
>> Kaip tie valytuvai taškosi nežinau, nieko nepastebėjau, o kritulių 
>> jutiklis gal galėtų veikti ir geriau - labiau reaguoja į lašų kiekį, 
>> bet ne dydį, todėl kartais įsismagina ir kiek per smarkiai valo, bet 
>> nėra taip, kad pastoviai nervuotų.
>> Dėl sėdynių patogumo - galėtų būti ir daugiau prilaikymo, gal ir tas 
>> įlinkis ne počioje patogiausioje vietoje, bet aš visiškai nepavargstu 
>> ir daugiau nuvažiuodamas. Neseniai grįžinėjau iš Prancūzijos vidurio, 
>> tai vieną dieną 1,4 o kitą dar tūkstantį sukoriau ir galėčiau dar 
>> važiuoti.
>> Kaip prie labai gero nepratęs, tai praktiškai viskas kol kas tenkina. 
>> Tik lengvai braižosi priekinis stiklas, užpakalinis buvo išdūžęs naktį 
>> - taip ir nesupratau nuo ko. Na, ir dar ta TSI 1,4 - DSG7 kombinacija 
>> - jeigu staigiai numini tapkę, apsukos užkyla, o greitėti pradeda tik 
>> po kurio laiko. Bet kadangi tą žinau, be to nesu jauniklis ir į 
>> ekstremalias situacijas stengiuosi verčiau neįkliūti, nei iš jų 
>> išsisukinėti, tai irgi problemų nekelia. Važinėjau kažkada ir su 
>> Golfu, tai kas be ko - su mašina ant tos pat platformos ir tokiu pat 
>> varikliu, bet lengvesne ir trumpesne, smagiau lakstyti, ypač mieste. O 
>> jeigu persėdus į škodą trūksta kažkokių malonių smulkmenų, prie kurių 
>> esi pripratęs, tais tas, aišku, irgi savo prideda.
>>
>> On 8/22/2018 9:30 PM, tranzoo wrote:
>>> mano 2017 gamybos.
>>>
>>> On 8/22/2018 13:04, RaR wrote:
>>>> Čia tu apie mk3, nuo 2013 m? Nes kai kas neatitinka.
>>>>
>>>>  > nezinau kas genda, nes nespeja pas mane. seip varikliai tokie 
>>>> patys kaip vw. greiciu dezes valdymo softas akivaizdziai bukesnis. 
>>>> suprantu kodel dauguma cia sako, akd dsg sux&mustdie
>>>>
>>>> O škoda tikrai savo atskirą softą dėžėms deda?
>>>
>>> tikrai, nes golfe viskas normaliai su septynbege
>>>>
>>>>  > medziagos prastesnes, garso izoliacijos maziau. dureliu gumos 
>>>> viengubos. del ko svilpia net kai mazas greitis. neduokdie dar vejas 
>>>> bus koks soninis.
>>>>  > durelese nera medziagos intarpo, ranka padejus ant porankio - 
>>>> prilimpi. sedyniu skuduras kaip skuduras, kietesnis nei pas vw. 
>>>> vairas - jauno darmantino oda. perforacija negelbsti.
>>>>
>>>> Nežinau, su nauju golfu nevažinėju, bet apdaila nuo komplektacijos 
>>>> priklauso. Geresnėje ir minkštos plastmasės daugiau, pas mane 
>>>> sėdynės oda-alkantara, kol kas nesiskundžiu kokybe. Na, gal garso 
>>>> izoliacijos ir mažiau - juk pagal išorinius gabaritus ten gana daug 
>>>> vietos ir bagažinė didelė, bet realiai triukšmo daugiau jau prie 
>>>> didesnių greičių.
>>>>
>>>>  > mano ugis 194. vietos pakanka, tikkad nepatogu. sedyne neturi 
>>>> soninio palaikymo nei sedynei, nei atlose. galvos atrama per toli. 
>>>> nugaros islingimas remiasi man i dubeni - turetu but 10 15 cm auksciau.
>>>>
>>>> Dėl šoninio palaikymo, kažko ypatingo nepastebėjau lyginant su 
>>>> kitomis mašinomis, aišku, būna ir geriau.
>>>>
>>>>  > negalima isidet 1.5 l butelio i priekines duris. reikai 
>>>> specialiai vaziuot i coop, kad pirktis 1.25. cupholderiai 
>>>> nesireguliuoja. kava istringa.
>>>>
>>>> Tai kad telpa tie 1,5 l buteliai - 
>>>
>>> netelpa. gal lietuviska skoda kitokia, arba svedijoj buteliai kito 
>>> kalibro.
>>>
>>> dėtuvės gale neįkiši, bet priekyje
>>>> praplatėjimas ir ten telpa vienas butelis. Tarp kitko į coop - tai 
>>>> čia Šveicarijoje? Cupholderiai nesireguliuoja, bet yra du skirtingi 
>>>> dydžiai ir man nebuvo jokių problemų, kiek gėriau kava - visada 
>>>> normaliai įsistato ir išsiima.
>>>>
>>>>  > nesimato galas parkuojantis. reikia nuleist veidrdzius ir dar 
>>>> pasilenkt gerokai.
>>>>
>>>> Pas mane universalas, tai galas gana gerai jaučiasi. Bet šiaip tai 
>>>> jokiuose kituose auto man jo nesimato, dažnai daug blogiau. O kai 
>>>> pripratau prie galinės kameros, tai be jos dabar man iš vis 
>>>> nepatogu. Nesuprantu kodėl reikia pasilenkt kai veidrodžius 
>>>> nusileidi? Juk jie tik pasisuka - juos kaip matei, taip ir matai, 
>>>> tik kad per juos kitą vaizdą rodo. Ir, turbūt, nedažnoj nekrovininėj 
>>>> auto veidrodžiai tokie dideli, kad matytum auto šoną per visą aukštį 
>>>> - jeigu nori matyti apačią parkuojantis, paprastai reikia nuleisti 
>>>> veidrodėlius. Lygiai taip[ pat juos nuleidinėdavau ir golfe - gal 
>>>> naujausiame kas iš principo kitaip?
>>>
>>> tu turi kamera ir laimingas. be kamaros uzpisa.
>>>
>>>>  > automatika bilekaip veikia. langai automatiskai nusileidzia tik 
>>>> is vairuotojo pulto. keleivio pusej jungiklis tokioj vietoj, kad jis 
>>>> pastoviai uzkliudomas. akiniu deklas tik pensne. tas pat su 
>>>> daiktadeze po radija. padaryta kazkokia nesamone, t.y. kazkodel puse 
>>>> jos tepalikta. dangtis horizntaliai o ne vertikaliai.
>>>>  > zalias pasvietimas.
>>>>  > mygtukas ' valdymas balsu' labai jautrus tokioj vietoj, kad daznai
>>>>  > uzkliudomas. boba pradeda rekt 'ko nori!' ir poto kazkiek laiko
>>>>  > parinasi, kad su ja nekalbi. ir px, kad nori atgal radija ar media.
>>>>
>>>> Keleivio pusėje lygiai toks pat mygtukas duryse, kažkaip niekas 
>>>> nesiskundė, kad jis kliūna ir nesuprantu kaip gali.
>>>
>>> nezinau. mano pastoviai ukliudo ir atidaro langa
>>>
>>>   Akinių dėklas - tas
>>>> virš veidrodėlio? Per mažas ar ką? Man tai ten labai laisvai akiniai 
>>>> telpa, galima ir pora laikyti. 
>>>
>>> mazas. akiniai telpa tik vieneri ir tik paguldyti
>>>
>>> Koks dar žalias apšvietimas? Toks buvo
>>>> Mk1. Dabar jis baltas. Dėl mygtuku, tai ten visi aplink ekraną 
>>>> plokšti, nesuprantu kaip kažkuris gali kliūti.
>>>
>>> viskas kas ne skydeli - zalia. jei nepastebi - laimingas zmogus.
>>>
>>>>
>>>> Gal ten tikrai kai kas blogiau nei golfe - negaliu su nauju lyginti, 
>>>> važinėjau tik su senesniais, bet gali būti ir tas efektas, kad 
>>>> tiesiog pripratęs prie vw ir nors viskas labai panašiai, bet kai 
>>>> kurios smulkmenos škodoj kitaip ir nervina ne dėl to kad blogiau, 
>>>> bet dėl to, kad pripratęs kitaip.
>>>
>>> gal ir priprates, bet kazkodel volvo, ford ir opel neezina (isskyrus 
>>> mokka ir kuga - ten blogai kitaip), bmw ir audi irgi gerai, po merso 
>>> reikia priprast atgal kaip ten viskas gerai. megane su initiale 
>>> neezrzina, net leksuse jautiesi zmogum.
>>>
>>>
>>
>>
>> ---
>> This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
>> https://www.avast.com/antivirus
>>
>