Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-08-24 22:30:58
tu aišku nepastebėjai, kad ten buvo apie pigų automobilį neentuziastui,
be didelių poreikių, trint kasdien į darbą ir sodą? Tarp kito tas  C4
80kkm nuriedėjo jau, brangiausias kol kas remontas - galiniai stabdžių
diskai nes su guolEJsBle.

kodėl ką ir už kiek aš perku ir ką turiu - soriukas, ne šito grupso
scope'as, gyveno būdo žurnalo čia nevedu. upgreidink tą įspūdžio
sudarytuvą konteksto sekimo funkcionalumu :).

ai, ir Talismanas nieko bendro su visais tai citroenais neturi. eilinis
ala passat prancūziškai. beje, sukaltas visai neblogai.