Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: RaR
Data: 2018-08-22 14:14:34
Nesidomėjau kaip dabar, bet kai rinkausi prieš beveik pustrečių metų,
tai golfai ir pasatai "standarte" labai pliki buvo, nieko daugiau už
octavijas, ar superbą. Kai susidėliojau viską ko reikia, tai golfas
brangiau už octaviją buvo. Bet to, man bagažinės dydis labai svarbus
buvo. Tiesą sakant, dabartiniuose modeliuose universaluose lyg ir nėra
tokio didelio skirtumo tarp jų abiejų dydžių, bet golfo taip ir
nepabandžiau normaliai atmetęs pagal parametrus, kurie manęs netenkino,
dabar jau ir neprisimenu kokie pagrindiniai buvo.

---