Tema: Re: Auto lizingavimas - kur geriausios salygos?
Autorius: tranzoo
Data: 2018-08-22 21:30:24
mano 2017 gamybos.

On 8/22/2018 13:04, RaR wrote:
> Čia tu apie mk3, nuo 2013 m? Nes kai kas neatitinka.
>
>  > nezinau kas genda, nes nespeja pas mane. seip varikliai tokie patys
> kaip vw. greiciu dezes valdymo softas akivaizdziai bukesnis. suprantu
> kodel dauguma cia sako, akd dsg sux&mustdie
>
> O škoda tikrai savo atskirą softą dėžėms deda?

tikrai, nes golfe viskas normaliai su septynbege

> [...]
> mažiau - juk pagal išorinius gabaritus ten gana daug vietos ir bagažinė
> didelė, bet realiai triukšmo daugiau jau prie didesnių greičių.
>
>  > mano ugis 194. vietos pakanka, tikkad nepatogu. sedyne neturi soninio
> palaikymo nei sedynei, nei atlose. galvos atrama per toli. nugaros
> islingimas remiasi man i dubeni - turetu but 10 15 cm auksciau.
>
> Dėl šoninio palaikymo, kažko ypatingo nepastebėjau lyginant su kitomis
> mašinomis, aišku, būna ir geriau.
>
>  > negalima isidet 1.5 l butelio i priekines duris. reikai specialiai
> vaziuot i coop, kad pirktis 1.25. cupholderiai nesireguliuoja. kava

netelpa. gal lietuviska skoda kitokia, arba svedijoj buteliai kito kalibro.

dėtuvės gale neįkiši, bet priekyje
> [...]
> jokiuose kituose auto man jo nesimato, dažnai daug blogiau. O kai
> pripratau prie galinės kameros, tai be jos dabar man iš vis nepatogu.
> Nesuprantu kodėl reikia pasilenkt kai veidrodžius nusileidi? Juk jie tik
> pasisuka - juos kaip matei, taip ir matai, tik kad per juos kitą vaizdą
> rodo. Ir, turbūt, nedažnoj nekrovininėj auto veidrodžiai tokie dideli,
> kad matytum auto šoną per visą aukštį - jeigu nori matyti apačią
> parkuojantis, paprastai reikia nuleisti veidrodėlius. Lygiai taip[ pat
> juos nuleidinėdavau ir golfe - gal naujausiame kas iš principo kitaip?

tu turi kamera ir laimingas. be kamaros uzpisa.

> [...]
> pastoviai uzkliudomas. akiniu deklas tik pensne. tas pat su daiktadeze
> po radija. padaryta kazkokia nesamone, t.y. kazkodel puse jos tepalikta.
> dangtis horizntaliai o ne vertikaliai.
>  > zalias pasvietimas.
>  > mygtukas ' valdymas balsu' labai jautrus tokioj vietoj, kad daznai
>  > uzkliudomas. boba pradeda rekt 'ko nori!' ir poto kazkiek laiko
>  > parinasi, kad su ja nekalbi. ir px, kad nori atgal radija ar media.
>
> Keleivio pusėje lygiai toks pat mygtukas duryse, kažkaip niekas
> nesiskundė, kad jis kliūna ir nesuprantu kaip gali.

nezinau. mano pastoviai ukliudo ir atidaro langa

  Akinių dėklas - tas
> virš veidrodėlio? Per mažas ar ką? Man tai ten labai laisvai akiniai
> telpa, galima ir pora laikyti.

mazas. akiniai telpa tik vieneri ir tik paguldyti

Koks dar žalias apšvietimas? Toks buvo
> Mk1. Dabar jis baltas. Dėl mygtuku, tai ten visi aplink ekraną plokšti,
> nesuprantu kaip kažkuris gali kliūti.

viskas kas ne skydeli - zalia. jei nepastebi - laimingas zmogus.

> Gal ten tikrai kai kas blogiau nei golfe - negaliu su nauju lyginti,
> važinėjau tik su senesniais, bet gali būti ir tas efektas, kad tiesiog
> pripratęs prie vw ir nors viskas labai panašiai, bet kai kurios
> smulkmenos škodoj kitaip ir nervina ne dėl to kad blogiau, bet dėl to,
> kad pripratęs kitaip.

gal ir priprates, bet kazkodel volvo, ford ir opel neezina (isskyrus
mokka ir kuga - ten blogai kitaip), bmw ir audi irgi gerai, po merso
reikia priprast atgal kaip ten viskas gerai. megane su initiale
neezrzina, net leksuse jautiesi zmogum.