Tema: Re: Supeikit Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 AG) benziną
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-30 14:43:18
Va būtent. Kažkaip toks jausmas, kad kai kuriems atrodo, kad mašinos
varomoji jėga yra variklis - nikuja, esmė kiek išskiria energijos
degdamas kuras, o tas skaičius per paskutinius kad ir 20 metų juntamai
nepakito. Vidaus degimo varikliai principialiai irgi patobulėjo labai
nežymiai. Rezultatas - dėl visokių start-stopų, cilindrų atjunginėjimų,
hibridų ir pan. mes galim tikėtis juntamesnių skirtumų miestuose, ypač
kamščiuose, bet kai reikia panašią masę stumt panašiom sąlygom -
rezultatas gaunasi 1:1 su paklaidos dydžio skirtumais...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i