Tema: Re: Supeikit Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 AG) benzin?
Autorius: Arj
Data: 2017-11-28 13:02:02
ten elementarus vairuotojo neapdairumas buvo, asistentai suveike ok, tik I
juos niekas neziurejo - isvaziuojant is aiskteles visai nepaziureta kas is
akligatvio atvaziuoja (99.99% laiko ten jokiu eismo nebuna)

"none"  parašė naujienų news:ovje3d$dn2$1@trimpas.omnitel.net...

Gal galima plačiau apie situaciją, kur nesuveikė aklos zonos asistentas?
Aš tai sakyčiau, kad tai yra labai geras ir naudingas asistentas.