Tema: Re: Supeikit Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 AG) benziną
Autorius: Velnias
Data: 2017-11-29 16:42:53
Konkretus 1.4 Pasatas automatas su devymkaželiais kW jau vienam važiuojant
nekažką, o susėdus keturiese - total pypiec... Čia nesigilinant apie tų 1.4
patikimumo karmą, gal naujuose jau ir išspręsta viskas.

"newsreader"  wrote in message news:ovkm91$f65$1@trimpas.omnitel.net...

verciau ziureciau ka nors is tokiu jeigu biudzetas ribotas, nebent labai
privaloma imti nauja

https://naudotiauto.mollerauto.lt/lt/vehicle/10061334/volkswagen-passat-trendline-nr-5-14-92kw-aut/