Tema: Re: Supeikit Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 AG) benziną
Autorius: Arj
Data: 2017-11-28 16:43:43
pagreitet nuo 20km/h iki 50km/h reikia gerokai maziau kw, negu nuo 120 iki
150km/h, ir nepalyginamai maziau nei nuo 220 iki 250km/h.
Jei netiki - gali pasidometi kokius laikus gamintojai deklaruoja 0-60km/h ir
iki 200km/h.
Pirmu atveju padangos ir awd turi didesne reiksme nei kw, antru - kw yra
viskas.

"none"  parašė naujienų news:ovjpp9$o0j$1@trimpas.omnitel.net...

mano praktika tokia, kad jei važiuoju +5km nuo leistino, tai aš nieko
nelenkiu, visi tik mane lenkia. Tai kam tiek kW taip ir nesuprantu :)
Taip, kartai ką nors labai lėtai važiuojančio tenka aplenkti. Bet mieste
tų kW daug daugiau reikia, nes landžioti, pagreitėti, aplenkti ir pan.
daug dažniau tenka.