Tema: Re: Supeikit Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 AG) benziną
Autorius: Tomas
Data: 2017-11-29 17:13:41
Nežinau kaip pasatas, bet tas litrinis fokusas su 125 ag važiuoja pakankamai
gerai. Tuo labiau, kad ten benzas kurį smagu sukt iki redlaino ir su ta
sąlyga smarvės nepritrūksta.

Pats šiuo metu važinėju dyzeliu, kuris visais parametrais ant popieriaus
lenkia tą fordo litrą, bet dar klausimas su kuriuo plente lengviau fūras
lenkt.

"Velnias"  wrote in message news:ovmh1d$s4k$1@trimpas.omnitel.net...

Konkretus 1.4 Pasatas automatas su devymkaželiais kW jau vienam važiuojant
nekažką, o susėdus keturiese - total pypiec... Čia nesigilinant apie tų 1.4
patikimumo karmą, gal naujuose jau ir išspręsta viskas.

"newsreader"  wrote in message news:ovkm91$f65$1@trimpas.omnitel.net...

verciau ziureciau ka nors is tokiu jeigu biudzetas ribotas, nebent labai
privaloma imti nauja

https://naudotiauto.mollerauto.lt/lt/vehicle/10061334/volkswagen-passat-trendline-nr-5-14-92kw-aut/