Tema: Re: Supeikit Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 AG) benziną
Autorius: none
Data: 2017-11-27 09:00:51
Spalį tokią buvau kaip tik gavęs Vokietijoj nuomoj. Labai patiko kaip
dirba variklis ir jo traukos tikrai pakanka. Sąnaudos geros.
Kas nepatiko:
Salonas - iš praeito dešimtmečio. Keleivis skundėsi, kad žiauriai mažai
vietos.
Labai nesižavėk fordo varpeliais ir švilpukais. Ne visi jie veikia taip,
kaip reikia ir kad būtų jais smagu naudotis.