Tema: Re: Supeikit Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 AG) benzinxIU
Autorius: CodeC
Data: 2017-11-28 21:32:19
butent. tik botas samoningai skipina gabaliukus. puikiai prisimenu, kaip
rasiau, kad su 1.9 77kw lybra 4 zmogai + 4 dviraciai ant kablio aplenkti
jau yra diskomfortas. i statesni kalniuka tempomatas irgi jau
nepatempia, reik begi zemint. bet botui juk svarbu asmeniskai prisipist
prie matizo ir lybros, vos tik uzsimeni ka pabandei ir pateiki nuomone.
cia tas, kur amzinai virkauja, kad kiti su juo nediskutuoja be zodelio
'tu', nors pats visata pats pirmas ir puola i asmeniskumus.