Tema: Re: Supeikit Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 AG) benzin?
Autorius: Arj
Data: 2017-11-28 15:41:05
cia ziurint ar zmogus toliaregis ar trumparegis.
Va mano tevas (visiskas toliaregis) garantuotai neiziuretu, o man matosi.

"E.D."  parašė naujienų news:ovjhqp$gml$1@trimpas.omnitel.net...

Nesant autonominiam Webasto, priekinio stiklo apiputimas yra niekingas
sudukas palyginus su sildomu priekiniu stiklu. Sakau is patirties.
Pirkdamas nauja auto, sildomas priekinis stiklas butu viena is opciju,
kuriu noreciau, nes esu turejes dviejuose automobiliuose ir labai dziugino.
Siuleliai netrukdo, ju nepastebi. Nekarta vezdamas kita zmogu prasiau
vaziuojant pasetebet ar nieks netrukdo matymui, ar nieks nenervina,
nekrenta i akis. Siuleliu stikle nepastebejo niekas, kol nepasakydavau.
O kai kam dar labai idemiai isiziuret reikejo.

Automobiliai - senukas Renault Safrane '92 ir VW Passat B7 '11