Tema: Re: Supeikit Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 AG) benzin?
Autorius: none
Data: 2017-11-28 13:27:58
didžioji dauguma gamintojų aklos zonos perspėjimo "lemputes-ženkliukus"
deda į išorinį veidrodėlio kampą. O Tiguanas įdėjo tokią riebią didelę
"lempą" ant veidrodėlio korpuso ir dar į vidinę pusę. Man tai labai
riebus pliusas. Nes pvz. focuse aš savo šoniniu regėjimu net nematau tų
lempučių, o tiguane neįmanoma nepastebėti. Kitas dalykas - atbunki nuo
tų lempučių kaip ir nuo parktroniko pypsėjimo :)