Tema: Re: Supeikit Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 AG) benziną
Autorius: Tomas
Data: 2017-11-29 18:06:33
man px, turiu ka veikt.
jei trumpai - paistalai

"Bomanz"  parašė naujienų news:ovmkqe$v5u$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.11.29 17:19, Tomas wrote:
> Kryzkalnis-Siauliai, Vievis-Avizieniai, Marijampole-Varszawa etc etc
> aplenki kokia kolchozo priekaba arba pilnai krauta miskovezy ir daugiau
> nieko.
> Kazi ko mazu kw apologetai taip aktyviai kazka bando irodyt? Trumpoka?

Jie bando įrodyti, kad daug kW gerai, bet nereikia aiškinti, kad be jų
išvažiavus iš miesto neįmanoma nieko aplenkti ar įvažiuoti iš šalutinio į
pagrindinį kelią. Taip, su mažai kW sunku būti kietam, visus aplenkti, būti
pirmam prie šviesoforo ir sutaupyti papildomas 5 minutes važiuojant iš
Vilniaus
į Varėną. Tik ne visiems tai rūpi. Be to papildomi kW kainuoja. Žmonės
pinigus,
kuriuos išleistų už daugiau kW mieliau išleidžia didesnei mašinai ar
švilpukams.
Jei bandai įrodyti, kad jie neteisūs ir visus turimus pinigus reikia skirti
kW -
tau nepavyks.