Tema: Re: Supeikit Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 AG) benziną
Autorius: tranzoo
Data: 2017-11-30 09:10:09
makso nusiderejau kaina virs 20 proc nuo listo. imoka vistiek buvo didele,
nes likutines nebuvo.
kaina buvo +10 nuo tourano, o imoka - dvigubai.

mioleris jokiu specialiu kainu nedalina. viska daro pagal lenteles, kas apie
atpirkimus. o nuolaidos kaip ir visur - bent 10 proc gausi.

sikart isvis ne is miolerio pirkau.