Tema: Re: Supeikit Ford Focus 1.0 EcoBoost (125 AG) benziną
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-11-28 21:14:51
Primink, prasau, kaip sekes deretis del S-Max'o :) Tai vat man lygiai
taip pat sekesi pas Miolery. Vasara jauciu vel teks panasiais malonumais
uzsiimt, nes Mondeike perlips 250kkkm ir pereis i kategorija, kai
nebegali ant auto pykt belenkam susipisus - patikrinsiu savo kailiu kaip
situacija pasikeite per tuos 5 metus.