Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-18 16:58:15
On 2017-02-18 16:06, 中国百强 wrote:
> bapkių gal ir padaugėjo bet su fantazyje taip ir liko nekašką ;)

Ponas klysti. Nes siuo atveju pirmas kartas buvo pusiau studentiska
kelione i festivali - o antras - praleisti grazaus savaitgalio su
kompanija nidoje (man patinka nida geguzes menesi), o ten - pasirodo
fetivalis vyksta. Apie kuri suzinojau tik nuvaziaves, ir tiesa, net
neapsidziaugiau. Norejau daugiau tylos...

Audrius K.