Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: DK
Data: 2017-02-03 14:10:24
Mechaninė dėžė, kiek testavau kai rinkausi, tai pas visus su sankaba
problemos buvo. 2,5 sohc variklis - Subaru legendinis, ten jau kaip kam
pasiseks. Man pasisekė taip - 1 ltr. tepalo/1500 km. Kitiems dar labiau
pasiseka, o dar kitiems - visai nesiseka, veikia kaip priklauso.
Daug žmonių daro protą, kad ten važiuoklė neužmušama ar dar kažkas, tai
netiesa, per 70.000 km. perrinkau visą važiuoklę du kart.