Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-02-13 17:06:04
turba pas ją užpučia lengviau ir anksčiau

On 2/13/2017 4:58 PM, spakainas wrote:
> Šiaip aš irgi buvau "maloniai" nustebęs kaip oktavija su 1.6 dyzelium
> startuoja - kasasi ratai ir tiek, kaip nepratusiam tai lengvas šokas
> kelis kart ištiko. Nesuprantu kodėl jie kasasi - kilovatų ten 77 berods,
> bet matyt lengvas variklis, lengvas priekis - neprispaudžia nixuja. Pvz
> koks nors avensis su dvigubai kw ir juntamai daugiau torko taip tikrai
> ratų nekasa.
>
> 2017.02.13 16:28, Dainiushas rašė:
>> tai aš jei noriu ir su roveriu 100kW/2t būnu pirmas, šiaip srautas
>> tikrai lėtai važiuoja.
>>
>> On 2/13/2017 3:59 PM, Audrius K. wrote:
>>> On 2017-02-03 21:34, Dainiushas wrote:
>>>> bbž, gabumų čia jau reikia tiek sukūrent :D
>>>
>>> Nesunkiai :-) Galiu tiek mieste sukurenti ir su outbacku, ir su tribeca
>>> :-))
>>>
>>> Audrius K.
>>> P.S. Nepamirskit, kad subaru - awd, ir ratai praktiskai nesikasa :-) Jei
>>> prie kiekvienos sankryzos gazas  - dugnas, tai panasiai ir bus. O
>>> praktiskai net daug  nespaudziat trobecai gazo, kazkaip dazniausiai
>>> pirmas einu... kazkada labai seniai trumpam paemus kazkoki toyota kibira
>>> prie sankryzos buvo vos ne sokas - noriu greiciau pajudeti, spusteleju
>>> gaza, ratai kasasi, o auto beveik nevaziuoja...nu i nafig...
>>>
>>>
>>>>
>>>> On 2/3/2017 9:18 PM, autopagalba wrote:
>>>>> Zinau atveji, kai vienas veikejas buvo gaves valdiska outback
>>>>>  panasiu metu. Atrodo 2.5 automatas. Vazinejo po Vilniu. Valdzia
>>>>>  skundesi, kad iki 20L/100km supildavo :)
>>>>>
>>>>> Durnavojimu ir nupylinejimu tikrai nebuvo, ne ta kategorija ir ne
>>>>>  tas amzius. Tik siaip is prigimties "sportininkas", nuo sankryzos
>>>>>  visada pirmas eidavo.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "krivis" <krivis@lrs.lt> Wrote in message:
>>>>>> Kokios nuomonės apie Subaru Legacy benzą 2.0/2.5, mechaninė dėžė. Ten
>>>>>> kažkoks matau mandras variklis Flat-four, mol pirmasis keleivinis
>>>>>> auto su
>>>>>> tokiu. Nėr bėdų?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>