Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-18 09:15:12
On 2017-02-17 22:24, eSSas wrote:
> Audriau,
>
> tavo protėviai turbūt Jeruzalę nuo saracėnų vadavo. Šitoks neblėstantis
> įtikėjimas savo neklystamumu kiekviena proga ir be jos...

Niekaip nesupratu, kaip galima gincitys, inete paziurejus i pigias
kitaiskes padielkes su zmogumi, kuris REALIAI tuo daiktu naudojasi? Ir
kuris, pries pasirinkdamas, issinagrinejo beveik visus gamintojus,
apziurinejo dominancius modelius parodose ir parduotuvese gyvai. Ir
dabar naudoju BEVEIK pilna komplektacija (truksta tik zieminio tento ir
papildomos ventiliacijos po ciuziniu (ar is vis zinai, kas tai yra?),
nes abu sie dalykai dar nebuvo aktualus). Perskaite eile uzsienio
forumu, ju naudotoju atsiliepinu. Ten islenda pacios maziausios
smulkmenos, neaptogumai, nedadielkes... O taip pat ir tai, kodel daroma
taio, o ne kitaip. Ir kodel kitaip yra blogai.

Del to dauguma pono teiginiu apie palapines ant stogo man skamba
juokingai. Nors kiek geriau su jomis susipazinus ir jas paciupinejus,
net nekiltu mintys kai kurias nesamones rasineti ir manyti, kad esi
teisus...

Audrius K.