Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-13 15:52:48
On 2017-02-03 14:10, DK wrote:
> Mechaninė dėžė, kiek testavau kai rinkausi, tai pas visus su sankaba
> problemos buvo. 2,5 sohc variklis - Subaru legendinis, ten jau kaip kam
> pasiseks. Man pasisekė taip - 1 ltr. tepalo/1500 km. Kitiems dar labiau
> pasiseka, o dar kitiems - visai nesiseka, veikia kaip priklauso.
> Daug žmonių daro protą, kad ten važiuoklė neužmušama ar dar kažkas, tai
> netiesa, per 70.000 km. perrinkau visą važiuoklę du kart.

Kiek ubyta reikai pirkti, kad reiktu perrinkti visa vaziuokle?????
(outback 2002 - 270tkm, dar nereikia perrinkti, praktiskai niekas
nekeista. Tribeca 390tkm - keisti galiniai amortikai, daugiau nieko. Ir
dar keisti nieko nereikia. Tribeca 210tkm, kiek zinau, nekeista niekas.
Nieko keisti nereikia, rieda puikiai.

Audrius K.

Outback 2002
Tribeca 2007