Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-16 16:37:55
On 2017-02-14 10:59, Aras wrote:
> Daug nečiupinėjau ir nematavau, bet įspūdis toks, kad Outbacko tūris iki sėdynių (iki užtraukiamo dangčio) yra didesnis, negu Tribecos.

Uztai tribekoje galines (vidurines) sedynes keleiviu kojoms vietos
daugiau. Jei pastumi galine sedyne taip, kad keleiviu kojoms vietos butu
panasiai, bagazine pasidaro ne mazesnte (ismatuota praktiskai, nes i
bagazines dungna kai kada dedu pvz valties grindis.) Bazazine i auksti
iki uztempiamo dangcio irgi ne zemesne. VIziualiai is pirmo zvilgsnio -
mazesne, realiai - ne. Pareina realybeje daugiau (pastumus galine eile i
prieki atsiranda gilus plysys taro galines sedynes ir bagzines grindu.
Ten gali ne taip mazai sukrauti. Jei galine sedyne gale, nulenti
atlosai, tai vietoje, skirtoje keleiviu kojoms, taip pat daug pareina.
Mano outbace ten buna galines sedynes sedimoji dalis....

Audrius K.