Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-13 23:51:24
On 2017-02-13 14:50, ostapas wrote:
> Dar spalvą pamiršai nurodyt.
Spalva - pofig :-) O viso kito - man reikia. As puikiai zinau, kad yra
kibiru, kurie vaziuoja su 5l kuro 100km, taciau taip pat puikiai zinau,
kad man jais toli vaziuoti butu kankyne. Tada geriau autobusu ar
lektuvu... O jei paimti normalias auto, tai nevaziuoja jos su 5l,
nevaziuoja. Ypac tos, kurios tinkamos i kalnus, su kuriomis nebaisu
nulipti nuo asfalto, ir, su kuriomis vaziuojant negasdina staiga
prasidejes snygis ar puga (turiu patirties, kai vazuojant USA per kalnus
kibiru, prasidejo stiprus snigimas kelione baigiau tikrai sunkiai. Nors
isvaziuojant buvo sausas asfaltas... Ar italijoje, kai i nuomota kibira
reikejo sukisti tris poras slidziu ir dar susesti trise... O po to
kazkuri vakara per kalnus nuvaziuoti pasiimti draugu is gretimo kurorto
(nes nespejo parciuozti del sugedusio is uzlaikiusio 2val keltuvo (2 val
sedejo stovincioje keltuvo kabino aukstai). Ir nors kurortas gretimas,
nuvazioti uztruko virs valandos...

> P.S. Tie kibiriukai tikrai su žieminėm padugnėm buvo?

Nezinau, netikrinau. Bet maciau, kaip stojo. Tarp kitko, paskutinius
desimt kilometru buvo jau pakankamai slidu, vaziavau kaip be stabziu. Ir
vaziavo daugumoje SUV'ai.

Audrius K.