Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: spakainas
Data: 2017-02-17 10:44:38
Paliubomu. Bet tai čE keulė neprieko, aš vis dar avensisą prisimenu. Ten
kadangi turboduobė tokia švelniai tariant neinpisama, tai gan dažnai su
sankaba pažaist tekdavo startuojant, ir kažkaip nu nesikasdavo taip. Bet
aš įtariu kad viskas į vieną krūvą susiveda - sunkesnis variklis,
platesni ratai, antipraslydimas ir turim ką turim.