Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-14 00:25:40
On 2017-02-13 16:26, Dainiushas wrote:
> pizė. rimta, 400kkm, nei stabilnyko traukių nei nieko?

Taigi ne karta rasiau, kad stabilnyko gumos keiciamos kas 30tkm uz 10Eu
kartu su kas antru  tepalu keitimu.  TRAUKES jokios nekeistos, jokie
salientblokai. Keiciama tik tai, kas ieina i tech prieziura - tepalai,
ausinimo skystis, stabdziu skystis, zvakes, kaladeles, stabziu diskai
(laiko ilgai), generatoriaus-vairo stiprintuvo dirzas su balastiniais
guoliais.

  Nekalbant kad
> tokio amžiaus visokie sailentai jau  nuo korozijos gabalais byra.

Tai kad nebyra, nors tu ka. Vaziuoja, ir tiek. Pas passata man byrejo
visi sailenai kas 100tkm. Kartu su amortikais ir visomiom traukem. Kai
persedau ant subaru, byrejimai baigesi.

Tribecai , begusiai 390tkm, jau prasosi keiciama variklio grandine. Nors
gal dar ir begtu koki 100tkm, bet jau pradejo barsketi. Reiks pakeisti,
domejausi, lyg ir i 500-600Eu telpa.  Su tribeca, begusia 210tkm,
tikuosi pravaziuoti dar tiek pat be remontu...Nebent prades kazkas
byreti del amziaus (turiu informacijos, kad rudys pakeliai kazkoki
zieda, o tas sueda ABS jutikli (300Eu). Man dar nebuvo tos problemos.
Yra teke matyti rudziu praesta aliuminini galines kameros korpusa ir
supuvusia elektronika. Pas mane dar veikia kamera puikiai.
Pradeda islysti primosios rudys. Kaip nekeista, maziau begusioje islindo
keliuose taskuose priekyje ant stogo (gal kur po byracia is priekio
skalda buvo palindusi), daugiau begusioje - vienas taskas gale ant stogo
(tiesiog viduryje stogo), dar kazkur sone. Speju, akmenuku darbas).
Aprudyjo cinkuotas priekinis balkis, esantis tarp buferio ir radiatoriaus.

....ar
> jie ten titaniniai pas tave?

Subariniai jie pas mane... :-)

Audrius K.