Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-13 23:39:01
On 2017-02-13 16:05, Ignas wrote:
> man tai butu mazochizmas apsipirkinet taip, kad nuo pirkiniu aurisai
> luzta... nieko asmeniska

Man tai mazochismas pirkti lievuje uz kosmines kainas sh..da... Nieko
asmenisko.

Audrius K.
P.S. Kiekviena karta grizus i lietuva ir pamacius, koki sh..da cia uz
kokias kosmines kainas pardavineja, akys ant kaktos issoka. O kazkam
kainos panasios, ar prekes tos pacios uz tiek pat, tai asortimentas
verkti vercia. Prirkti galima is is katalogu, bet as pries pirkdamas
daug ka megstu paciupineti (rubus, batus - butinai).