Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-18 14:20:59
On 2017-02-18 11:56, news reader wrote:

> tai mes i kelione vaziuojam ar kur? Man svarbiau, kad atlenkus sedynes
> ten galima budavo visu ugiu issitiesti ir 2 zmones galejo visai neblogai
> issimiegoti pasitiese miegmaisius. Kas mums studentavimo laikais sutaupe
> begales pinigu ir leido pamatyti uzsieni, pasidziaugti vidurzemio jura,
> o ir pats pasatas kainavo turbut apie 1500 dolcu. Su tuo paciu pasatu
> veliau mynem i briuseli, is kur gavom bilietus i kuba po 100eur. ech
> buvo laikai, ir nx man tas suv :)

Kiekvienam savo. Kazkada, pries 20 ar daugiau metu,  per "benai,
plaukiam i nida" festivali nidoje b2 passato bagazineje miegojau...
Dabar jau taip negaleciau. Viena is paskutiniuju siu festivaliu stebejau
is apartamentu balkono :-) (ta prasme, apartamentai buvo praktiskai prie
pagrindines scenos)

> linkes pasitiketi savo atmintimi, as skaiciuodavau visas islaidas labai
> kruopsciai, nes pinigu nebuvo perdaug

Vis vien kazkaip mazoka. Nes ir su panasiu b2 nedaug vazinejau (variklis
buvo ar tai 1,6, ar tai 1,8 karbas, nepamenu), ir tikrai jis valge
daugiau , negu 5,5l 100km. ...  kazkaip sunku patiketi tokiais stebuklais.

Audrius K.