Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-16 16:07:32
On 2017-02-15 09:03, eSSas wrote:
> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote:
>> 1, as uz atverciama.
>
> As irgi.

As pries. Motyvai: jei visa medziagine, tai po lietaus bus slapia, ir
slapia reiks sudeti (jei tik nakvoji kempinge ir ryte toliau vaziuoji).
Pradreks vidus ir ciuziniai. Antra, pries sulenkiant reikai iskrauti
patalyne, kuri uzima vieta bagazineje.

Jei tai columbus (kietu stogu, paverciama atsidaro kaip knyga) - esant
saltam orui vidui salciau, nes vienas galas gaunasi aukstesnis, ir i
virsu sueina siluma. Del to ir daro pakeliama stoga lygegreciai, ir
keliasi jis kazkur iki 90cm viduje. Erdves uztenka, sedomis galima
apsirengti. Uz tai saltyje nakti siluma geriau laikosi.

Tam, kad butu daugiau erdves gyvenant kempinge ilgiau, nusipirkau
prieangi. Jame telpa viskas. Pasistato nesunkiai. Jei be prieangio, tai
palatke isskleisti uztrunka ~30sec (nepamirkit, kad iskleidus jau buna
paruosta miegui patalyne), sudeti - 60-90sec (daugiausia laiko uzima
sukamsyti sonini audekla ir supakuoti kopecias :-)) Taip pat
nepamirskit, kad patalynes pakuoti atskirai nereikai, cia bendras laikas )

O kiek is ju autohome?  Kienitiskos kopijos nebrangios, bet net naujos
yra visiskas sh...das. Inete pilna reklaminiu filmuku, ir matosi
ESMINIAI skirtumai nuo originalo. Visokie "rimti" vardai daznai dedami
ant kinietisko sh..do.  Kinietisku prasti pakelimo mechanismai
(netvisti, nestabilus), prastos pigios nekvepuojancios medziagos.
Autohome naudoja tikrai GERAS medziagas. Kai paciupinejau, nustebau. ten
ne tas plonytis palatkiu sintetinis audeklas, o kazkas panasaus i stora
brezenta, kokybiski uztrauktukai, tinkleliai.

Pradzioje irgi ieskojau devetos, deja, radau nedaug ir kainos
nedziugino. Buvau viena rades atverciama pilnai medziagine su prieangiu,
tai  kainavo tiek, kiek nauja be prieangio :-)) (kaskas apie 2000Eu)

Taip kad nereikia lia lia, gero daikto pigiai nebuna.

Audrius K.