Tema: Re: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-08 12:51:01

"VNO"  wrote in message news:joai7m$8vf$1@trimpas.omnitel.net...

>blogas pvz.
>karbonas dvirkoje tai ne tas pats kaip karbonas automobiliui.
>aplamai prie jo geriau nesiristi.

Kodel blogas? Karboninis kapotas itariu lengvesnis, todel masina turetu
geriau traukti. O metalinis tik lochams, kurie nieko neraukia apie masinas.
Ne?

>?geresnis pvz- kokias sedynes imtum - pigesnes (aka paprastam useriui) nuo
>Lada (cia tik pvz nes nezinau kokios jos ten) ar vis gi original
>Subaru/mb/bmw? Arba koki tepala piltum - Shell (aka gerugamintoju) ar China
>gamintojo?

Imsiu standartiskai ka siudo gamintojas. Todel visokie heavy duty naudojami
WRC uz 500Lt/l mane kaip vartotoja nedomina.

>esme - pigesni dviraciai egzistuoja tik del to, kad moketi maziau.
>ber 99% atvejuti perki blogesnes kokybes preke.

Taip - bet yra luzio taskas. Ir eiliniam vartotojui jis daug zemiau nei
kokiam pamieshanam ar profesionalui. Nu nereikia man shakes uz 3000 Lt ir
sedynes automobiliui uz 10.000, nes to skirtumo ash vistiek nepajusiu.