Tema: Re: Q: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: CodeC
Data: 2012-05-05 23:31:32
On Sat, 05 May 2012 21:46:58 +0300, KEdas
<news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote:
> Man užkliuvo tai, kad rinkodarinink sukurt nesusipratim kažkas
vadina
> normaliu dviraiu, nekvestionuoja t asociali besparni dvirai
> klasifikavimo, o kiti žmogui silo pirkti kažk net
nepasiaiškin k
> jis su tuo dviraiu žada veikti.
> Tuos hibridus tiksliau bt vadinti nesusipratimais.

tai kad tu net nesupranti kas tai yra. hibridas tai ne dviracio
komplektacija. mano hibridas va su visais sparnais, lempom,
skambuciu, krepsiu ir t.t. tai sakai as marketingo auka? gal
apsisviesk pradzioj, nes dabar pats savo kvailumo auka atrodai.

> Marketingo aukos ir tiek. :(

prie ko cia marketingas? tipo kazkas perka dvirati vien del to kad
jis hibridas? vat tie, kurie "mtb" uz 1klt perka, tai rimtai aukos.