Tema: Re: Q: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-05 21:46:58
Man užkliuvo tai, kad rinkodarininkų sukurtą nesusipratimą kažkas vadina
normaliu dviračiu, nekvestionuoja tų asocialių besparnių dviračių
„klasifikavimo“, o kiti žmogui siūlo pirkti „kažką“ net nepasiaiškinę ką
jis su tuo dviračiu žada veikti.
Tuos „hibridus“ tiksliau būtų vadinti „nesusipratimais“.

Marketingo aukos ir tiek. :(