Tema: Re: Q: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: CodeC
Data: 2012-05-03 11:00:05
On 05/02/2012 11:01 AM, Signalizacija wrote:
> Nu del ko negaliu naudot savo senuko start shosse tai del to kad padugniu
> jam neturiu. visak kita liuks.
> Antras klausima gal kartais tarpine reiaki pakeist ir niekas nebelus
> dvirkoj?

kodel nieks nesuluzho dviratyje, kurio naujo kaina ~6-7klt eiles, nors 
tarpine ta pati ir vaziavo su pastaruoju nepalyginamai agresyviau, nei 
su 'paprastu'? pvz nushokti nuo 1m aukscio laiptu sekcijos ar nuriedeti 
nuo keleto is eiles esanciu laiptu sekciju buvo tape normalia vaziavimo 
praktika, laiko taupymu. arba pvz be stopu nuo parodos kalno kaires 
puses shaligatvio, kai vietomis skrendi kokius 8-10 metru neliesdamas 
zemes. kai full'o pakaba dirba dugnais. nieks nesuluzho, nesulinko, 
nesubyrejo. nieko net reguliuot nereikejo. tik isvalyt ir sutept.

o jei nera supratimo, kuo skiriasi pigios stebules, ratai, pedalai, 
zvaigzdes, vairo koloneles, tuo labiau remai nuo brangiu, tai nereik 
siulyt tarpine keist.
pasidomek bent apie guoliu tipus, apie ju apsaugas, apie apvalumo 
klases, apie medziagas is ko jie padaryti. ir kiek kainuoja pvz geri 
guoliai.

pvz pirmame turetam MTB galinio rato asi pakeitus nauja, uztekdavo 
pervaziuot per miesta be jokiu issipisinejimu, ir jinai jau budavo 
linkus, padejus ant stalo kokiu 0.5cm tarpas. islyginus ratlanki 
atlaikydavo kokius 100km. kasete galejai keist irgi kas koki 1kkm, nes 
issimaldavo guoliavietes, jinai pradedavo musti ir strigti. remo 
geometrija is esmes buvo bloga, nes galinis ratas niekad nestovejo 
tiesiai. v-brake reguliuodavau pries kiekviena vaziavima. nu ir taip 
galima rasyt iki begalybes, trosus keiciau irgi daznai. daug zmoniu 
tiesiog vazineja su visokiais kledarais ir nekreipia demesio, kad puse 
visu mazgu jau susideveje, arba net toriskai tiksliai nesuderinami net 
nauji.