Tema: Re: Q: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: CodeC
Data: 2012-05-03 22:16:21
On 05/02/2012 11:14 AM, mirkt wrote:
> per pastaruosius tris metus numyniau ~8k km ir nė vieno šito minuso
> nepastebėjau: nesuprantu, ką reiškia „labai silpnai stabdo“, pavarų

ta ir reiskia, stabdymo jega maza. sunku 'pastebeti' nepalyginus su
rimtais diskiniais. taip pat reikia stipriai spausti rankenele, kad
isgauti net ir ta silpna jega. siuo atzvilgiu net vbrake stipriai
geriau. aisku bugniniai turi savu pliusu, kuriuos ir as kasdien naudoju :)

> diapazono užtenka

tai jos tiem ir sukurtos, kuriem uztenka. man kai neuztenka, tai pasiimu
kita dvirati ir tiek.

> man patinka, kad visko mažiau ir reikalauja mažiau priežiūros.. vienodai
> stabdo bet kokiu oru (kaip su V-Brake žiemą?), grandinės praktiškai

taip, vbrake yra jautrus aplinkai, purvas, vanduo, ledas - blogis. tam
yra diskiniai stabdziai, kurie dirba absoliuciai visom salygom. stabdo
gerai, valdomi lengvai.