Tema: Re: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: mirkt
Data: 2012-05-04 11:52:26
Beje, mačiau kaip centre, visiems matomoje vietoje bandė nuknisti
dviratį.. Vienas atėjo, nukirpo spyną ir nuėjo.. Po kiek laiko atėjo
kitas ir pradėjo varytis.. Kai buvo sustabdytas, pradėjo aiškinti, kad
pamatė, kaip nukirpo spyną ir norėjo nuvaryti savininkui, kuris, neva,
yra kažkurioj parduotuvėje.. Nežinau kuo viskas baigėsi policijoje.