Tema: Re: Q: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: CodeC
Data: 2012-05-03 00:16:23
On 05/03/2012 12:04 AM, KEdas wrote:
> Kad šalyje, kurioje žmonės dviračiais važinėja daugiausiai pasaulyje,
> niekas nesiparina nei dėl hidraulinių stabdžių, nei dėl „hibrido“

ka tai turi bendro su savokos 'hibridinis dviratis' aiskinimusi? kas del
to 'parinasi' ?:)

> sąvokos, nei dėl įvaizdžio. Jiems tai tiesiog transporto priemonė, tad
> daugiau €100 niekas neskuba leisti.

niekas? kuo paremti tavo teiginiai? is kur tada i lietuva atkeliauja
tiek daug geru vogtu dviraciu, jei jau niekas ju neturi ir nevazineja? :)

> Man kyla įtarimas, kad olandai geriau už mus žino daiktų paskirtį ir jų
> vertę. ;)

man tai vis keistas tavo noras irodyt kad shudas yra shokoladas, nes
kazkas kitas ji valgo. tu gal tiesiog nueik, ir patestdraivink koki
rimtesni dvirati. pajusi skirtuma, pamastysi ar vertas tu pinigu ir
nereiks ziuret i olandus tam, kad nusprest kas tau gerai kas ne.
beje, as dar prisimenu, kaip tu pasakojai apie 12kkm nevalytas aceros
pavaras, gyvenime netepta grandine ir ratlankius po 20 lt/vnt. tai
zinai, nelabai yra apie ka sneket. rasai bile rasyt.