Tema: Re: Q: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: KEdas
Data: 2012-05-03 00:03:57
Kad šalyje, kurioje žmonės dviračiais važinėja daugiausiai pasaulyje,
niekas nesiparina nei dėl hidraulinių stabdžių, nei dėl „hibrido“
sąvokos, nei dėl įvaizdžio. Jiems tai tiesiog transporto priemonė, tad
daugiau €100 niekas neskuba leisti.
Man kyla įtarimas, kad olandai geriau už mus žino daiktų paskirtį ir jų
vertę. ;)