Tema: Re: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: dzonis
Data: 2012-05-03 13:04:51
Nu tai dviratis gi eismo dalyvis - jeigu stabdziu kalades nusidevejusios -
tai jis gali nesustabdyti ir nutrenkti bobulka ar vaika  ant perejos.

"VNO"  wrote in message news:jntkjv$lsp$1@trimpas.omnitel.net...

jau apsiverkei del  50 LT?
prie ko TA?

atvarei - registruoji.
vagysciu kiekis butu zymiai mazesnis.

man geriau tobulas reketas ((C) varguoliai), nei kai sedi kavieneje, o uz
lango (per pietus) pidaras kerpa trosa.

VNO