Tema: Re: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: [nemielas]
Data: 2012-05-02 22:42:57
na tai madinga, krūta būti su diskiniais stabdžiais ;)
ir dzin ar ten važiuoja su hidraulika, kas nėra jau taip dažnai matomas dalykas, ar su trosiniais, kurie ne ką geresni už v-brake'us.
tuo labiau yra nemažai naujų gamintojų su nebrangia hidraulika. kad ir tas pats Tektro.
tokių kaip Avid/Magura/Hayes už 3kLt nepaimsi, nes ten stabdžių komplektas virš 1kLt tik kainuoja.