Tema: Re: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: Arj
Data: 2012-05-02 11:27:58
yra ir pliusu.
pvz bugniniai stabdizai dviraciui - praktiskai amzini, ali tik mazai kas juos naudoja, "gazele" ir
"batavus" tik zinau (o ten jau dviraciai patys is saves nepigus)
turim su nexus 8, pavaru diapazonas jei klystu ~307%, praktikoj pilnai uztenka, nors labai greit
neprilakstysi, I labai statu kalna imint nestebuklai, bet praktikoj vilniuj (kuris ganetinai
kalvotas LT mastu miestas) kol kas fejai tik I viena kalna teko uzsistumti dvirati, man kol kas dar
ne :)
Saip kas patinka lyginant su paprastu 21-27begiu dviraciu - pats pavaru junginejimas daug
paprastesnis ir tolygesnis, be pasaliniu garsu, kai atrodo kad grandine lauziama, nereikia galvoti
koks kur begis aukstenis, kuria zaigzde reikia perkelti ir panasiai. Sportui vidiniu pavaru
nesirinksciau, bet jei nori nesukt galvos del dviracio, o tiesiog kartais su juo pasivazineti - tai
vidines pavaros - labai geras pasirinkimas (turiu omenyj shimano nexus 8 arba alfine stebules, apie
kitas ir nelabai geru atsiliepimu girdejau)

"CodeC"  parašė naujienų news:jnqp5r$h6k$1@trimpas.omnitel.net...

On 05/02/2012 10:44 AM, mirkt wrote:
> man labiausiai patinka stabdžiai (ir pavaros) galinėje stebulėje :)

daug minusu. bugniniai stabdziai labai silpnai stabdo. pavaru diapazonas
labai mazas. stebules svoris didelis. per duobes vaziuojant labai tas
jauciasi. kaina nemaza, jei normalesniu, pvz nexus 8 begiu.
yra toks rohloff. ta noreciau isbandyt, ale 3klt stebulei gaila biski :)