Tema: Re: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: VNO
Data: 2012-05-08 10:33:10
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:joagvd$79i$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu jo - mano masinai irgi galima uzsisakyti karbonini kabota - tipo
> lengvesnis, patvaresnis ir pan. Sutinku, kad taip ir yra. Bet kartoju
> klausima kaip paprastas useris - nahuj?

blogas pvz.
karbonas dvirkoje tai ne tas pats kaip karbonas automobiliui.
aplamai prie jo geriau nesiristi.

geresnis pvz- kokias sedynes imtum - pigesnes (aka paprastam useriui) nuo Lada (cia tik pvz nes nezinau kokios jos ten) ar vis gi original Subaru/mb/bmw? Arba koki tepala piltum - Shell (aka gerugamintoju) ar China gamintojo?

esme - pigesni dviraciai egzistuoja tik del to, kad moketi maziau.
ber 99% atvejuti perki blogesnes kokybes preke.
idealiu atveju brangus dviraciai yra visur geresni - aisku apart kainos.

todel klausimas buten dvirkoje tai tik $$$ klausimas.
ir BET KOKIAM useriui griausiai yra pikrti kuo brangesne dvirka.

VNO